technic smink, smash or pass?

Written by:

Technic smink är smink som du hittar överallt, till ett billigt pris!

Technic smink säljs på dollarstore, ullared med mera!

Men är det bra?

I det här blogginlägget finns lite recensioner på olika produkter+ fakta!

Har du någon produkt från technic, vad tycker du om den? (Jag publicerar alla svar i nästa blogginlägg!)

Skriv till mig här om du har någon technic produkt, eller om du har några åsikter om technic! Skriv gärna vad du tycker om artikeln, och om du vill ha fler! : Kontakta mig på sonjasblogg.com

Canvas Concealer

Canvas concealer från technic är en superbra concealer som jag rekommenderar varmt, använder den som bas och highlighter!

Priset ligger på runt: 30-50kr

Pressed Pigments Eyeshadow Palette

Långt namn.. men fortfarande en bra ögonskugge palett!

Märke: Technic

Köpt på: Dollarstore

Jag skulle ge den här ögonskugge paletten 3.5/5! Billigt pris, och många vackra färger, men jag upplever att man inte ”får ut så mycket av den.” Färgen blir ganska svag när den väl sitter på ögonlocket! Inte alls lika stark och vacker som den ser ut att vara i paletten. Men fortfarande en bra ögonskugga om man vill ha en lite svagare kontrast!

Priset ligger på: 40-65kr

Fakta

Såhär står det på technics hemsida:

Technic Cosmetics är ett prisbelönt sminkmärke född i Storbritannien! Vårt mål? Är att designa och utveckla högkvalitativa produkter till överkomliga priser. Från dina vardagliga saker till trendiga och begränsade upplagor, du hittar perfekta produkter som passar alla utseenden och tillfällen. Technic är inkluderande för alla, och vi tror att smink bör vara en hyllning till dig!

Technic är alltså ett billigt sminkmärke vars saker du kan köpa på dollartstore, ullared och på nätet!

TECHNIC SMINKET ÄR BILLIGAST I BUTIK!

Länkar:

Här kan du köpa billigt technic smink online:

Technics hemsida/webbshop

Luxplus technic

Ett svar till ”technic smink, smash or pass?”

  1. Sara profilbild
    Sara

    Jag är lite misstänksam mot Technic smink! Ingredienserna är inte alltid allergitestade och vissa ämnen kan till och med vara farliga om man använder produkterna ofta! Jag uppmanar alla som köper Technic smink att googla innehållsförteckningen innan man köper 😎👊❤️

    Gilla

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång