Min sminkrutin+bra produkter

Written by:

Hallåjsan alla bloggare och läsare!

Här kommer min dagliga sminkrutin!

1. Jag börjar ALLTID med att smörja in mig med en återfuktande kräm. (Denna används istället för primer.)

2. Sedan brukar jag ta lite concealer på en av mina små foundation borstar, concealern använder jag under ögonen (mot svarta påsar) och ovanför ögonen (mot blodådrorna.)

3. Sedan tar jag rouge- använder mig av essence the blush

4. Brukar även ta lite lätt bronzer- använder mig av revolutions bronzer

5. Sen tar jag en mörkögonskugga från NYX som jag använder som en eyeliner, jag tar en liten borste och lägger ögonskuggan precis ovan ögonfransarna, och precis under ögonfransarna under ögat.

6. Sen böjer jag mina fransar och målar på mascara- mascaran är från maybeline sky high mascara

Efter detta sprayar jag på settingsprayen, sen är det klart! 

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång